.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساري ركورد دار متكديان استان ؟!
90 درصد متکدیان در مازندران بی سواد مطلق و 10 درصد آنها کم سوادند.80 درصد متکدیان در ساری، 7 درصد در قائمشهر، 10 درصد در نکاء، 2 درصد جویبار، نیم درصد در بهشهر و بابلسر، نیم درصد ...
ساري ركورد دار متكديان استان ؟!

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به این که 10 درصد متکدیان استان کم سوادند، گفت: 90 درصد متکدیان استان بی سواد مطلق هستند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، اسماعیل محمد زاده در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان استان در محل استانداری افزود: در شش ماهه اول سال جاری، 246 متکدی ساماندهی شدند که  تعداد 136 نفر از متکدیان زن و بقیه مرد بودند.

وی با اشاره به این که 38 درصد متکدیان تحت پوشش کمیته امداد بودند، اظهار داشت: 10 درصد متکدیان تحت پوشش بهزیستی و 58 درصد افراد از اقشار مختلف جامعه بوده اند.
 
محمد زاده با بیان این که 66 درصد این افراد برای اولین بار دستگیر شدند، یادآور شد: 16 درصد برای بار دوم و 18 درصد بقیه برای بار سوم و بیشتر است که دستگیر شده اند.

این مسئول با اعلام این که هشت درصد متکدیان زیر 10 سال هستند، تعداد متکدیان سنین 21 تا 30 سال را 11 درصد بیان کرد.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان این که 54 درصد متکدیان را افراد 41 سال و بیشتر تشکیل می دهند اظهار داشت: 76 درصد متکدیان متاهل، 16 درصد مجرد، سه درصد مطلقه هستند.

محمد زاده میزان سواد متکدیان را 90 درصد بی سواد، هشت درصد مدرک ابتدایی، سه درصد سیکل و یک درصد دارای مدرک دیپلم و بالاتر اعلام کرد.

وی یادآور شد: 80 درصد متکدیان در ساری، هفت درصد در قائمشهر، 10 درصد در نکاء، دو درصد جویبار، نیم درصد در بهشهر و بابلسر، نیم درصد در دامغان و نیم درصد در مشهد سکونت دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

قدسي 16 مهر 1386
مدير محترم سايت شما جديدا" بابي را باز كرده ايد جهت توهين به مردم با فرهنگ ساري وعناوين بعضي از گزارشاتتان بودار ميباشد اگر از مشكلات اساسي شهر ودر جهت رفع آن قدمي برداريد وظيفه شناسي ميكنيد پس لطفا"بهانه دست نااهلان جهت توهين به مردم محترم ساري ندهيد با سپاس
نا شناس 18 مهر 1386
این متاسفانه یکی از نشانه های بی ارادتی همه مازندرانیهایی است که در دولت و قوای سه گانه به نسبت همه استانها افرادبیشتری دارند اما این افراد کاری برای مازندران نمی کنند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.242 seconds.